søndag, oktober 12, 2008

ET MØTE TIL GUDS ÆRE



Disse to: Caroline og Morten Chr. Abrahamsen ga oss et skikkelig himmelløft i kveld med sine selvskrevne sanger (både tekst og melodi) og vitnesbyrd. Jeg synes Gud er så god som har sendt disse to til Østerdalen. De ble frelst for 6 år siden og kommer ikke fra noen kristen sammenheng. Veldig gripende å høre deres vitnesbyrd. Og så har de en stor gave når det gjelder sang og musikk. Herrens nærvær var så sterkt i møtet. Alle tekstene var basert på Guds ord.

Den siste sangen var "Håpets Gud" rett fra Bibelen:
"For din barmhjertighet tar aldri slutt.
Den er ny hver morgen, din trofasthet er stor.
Herren er min del, sier min sjel.
Derfor håper jeg på Ham.
(Klagesangene 3, 22b-24)

Håpets Gud fyller meg nå med all glede
og fred i troen, så jeg kan være rik på håp
ved den Hellige Ånds kraft..."

(Romerbrevet 15, 13)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: