onsdag, juli 09, 2008

FERIE FOR TO

Bildet viser Jarle Waldemar og Li. T. Lur som opptrer på Jarle-TV til barnas store fryd.

Forrige uke var David og babo på ferie på Hamar. David var på Barnas Sommerfestival på Hedmarktoppen. Jeg fikk med meg bønnedagene fordi Ingun var med og tok seg av David til onsdag kveld. Resten av uka deltok jeg på barnefestivalen. Det var et flott opplegg, David storkoste seg og jeg svettet. Det var nemlig knallvarme. Hver ettermiddag var vi på stranda.
Vi bodde i huset til Harald (min bror) og Rati og der hadde vi det veldig bra.


Møtene på bønnefestivalen var ransakende og sterke: Owe Lindeskjær talte om "Jesu helbredende kraft" og "Åndsutgytelse i endetiden". Han talte varmt for bønnemøtene - vi må ha tilbake bønnemøtene!! Rachel Hickson talte over temaet: "Bønn som forløser kraft" og "Et rop fra hjertet om forandring, ropet for nasjonen".
Skulle ønske mange fikk oppleve bønnedagene på Toppen. Det er bare så bra!!



2 kommentarer:

Unknown sa...

filmen om C.S. Lewis seier Anthony Hopkins (som spelar C.S Lewis) noko om verknaden av bøn - kollegene hans utfordrar han på kva han gjer når kona hans er i ferd med å dø: "I am praying. I certainly doesn't change God, but it changes me"

Anonym sa...

Det var en kjempefin tur! Deilig å få noen strandturer:) Og være sammen med dere!